torsdag 26 december 2013

Juldagarna - check!

 
 
Julafton är över som spenderades hemma hos päronen tillsammans med brorsan Christian och Jenny.
Fick jätte fina julklappar som jag är jätte glad över. Bland annat fina te koppar rosa med guldig ros på hantaget :) Lite te, en jätte ball klocka, med massa bilder i på hundarna och familjen.
Juldagen, spenderades också hos mamma och pappa tillsammans med brorsan Micke och Nicole.
Även där en jättefin te kopp och te!
Micke och Christian fick en fiske tur av mig i julklapp! Och självklart ska jag med så jag får lite kvalitets tid och också får visa dom hur man får upp riktiga fiskar!
Annandagen började med jobb, och sen hörde Annelie av sig och berättade att Miss is schäffer, aussi och Mr brun skulle till hundhallen och tyckte att jag ockå skulle komma.
(Verkliga namn: Yaga, Klura & Bean)
Självklart for jag dit. Ett riktigt bra träningspass! Bill skötte sig riktigt bra! Nu ska vi setill att försöka träna mera tillsammans i hundhallen.
 Idag åkte också Stoja (aussie) och Sigge (snaouer) hem som varit hos mig i ett par dagar.  
 
Har jag sagt hur mycket jag tycker om min lilla Bill?
Jag älskar Bill´s attityd när vi tränar, han är glad och verkligen gillar det vi håller på med.
Huvudsaken för mig är att hitta en sport tillsammans med mina hundar där vi båda tycker att det är kul
Lydnaden är en utmaning för mig men jag kan säga att vi kommer också visa vad vi går för ;)
 
Foto: Annelie Sundström
 

Ska försöka få ihop lite filmklipp så ni får se hur duktig han är =^)
Jordie och jag vi vallar och vallar, just nu tränar vi delningar.
Tur vi har så snälla vänner som låter oss komma och träna!
 
Imorgon bär det av mot Agdala med Alex för att träna lite vallning, förvånade? ;) haha
Mer uppdatering imorgon! Får försöka ta lite kort!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar