torsdag 6 februari 2014

Nästa anhalt Scotland =)

Nu är det officiellt! Jag ska till Scotland! 
Jag ska till en gård som heter Plan Farm. Gården ligger på en ö som heter Isle of Bute. Jag är så glaaaad! Kan inte tro att de är sant att jag får chansen igen att åka! Jag älskar detta land, kulturen, människorna, livet! 
Vi har en dröm, en stor dröm för oss som jag bara kan hoppas och fortsätta drömma slår in efter några år. Den drömmer innefattar inte Sverige bara uk och dess hillar, får, mig och mina hundar.
Ja ni kan nog gissa nu? 

Här ska jag bo ----->

Mer uppdateringen kommer snart. Och ni som frågar när jag ska åka så ska jag åka om ett par veckor. Först måste jag fixa lite saker och ordna upp. Men hoppas verkligen att kunna åka den 25/2 från Sverige. 


1 kommentar:

  1. Hejsan,
    Wow, så häftigt! Bilden där du ska bo, ser ju helt fantastisk ut!!
    hoppas allt du önskar slår in. / Hälsningar från Camilla & Orkan

    SvaraRadera