lördag 18 januari 2014

Lång dag och imorgon väntas ytterligare en lång dag. Alarmet ringde 03:30 - GÄSP! Lite jobb och sedan styrdes bilen mot Nynäshamn/Torö. 
Mälarmårdens VK, anordnade idag ett KM. Kul! 
Jordie och jag ställde upp i Light Vp klass. Idag var nerverna med och det märktes på både mig och Jordie. 
41/18 blev poängen, och jag är nöjd. 
Vi tog oss runt utan att tappa fåren, poäng slut vid fållan där jag ställde till det som inte hjälpte till tillräckligt mycket bland annat. 
Nu har vi lite mer saker att träna på! 

Ett lotteri anordnades också för dom som var kvar till sist, och jag vann också ett pris, en foto tid med Maria Kölestam (Linslusar). 
Foton på hundarna kan man aldrig få nog av! 
Väldigt bra tajmat om man säger så! :) 

Foto: Maria Kölestam, Linslusar

Foto: Anette Björkman Bergström, Hundtavlor 

Foto: Anette Björkman Bergström 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar