onsdag 26 februari 2014

Dag2 Lund-Bremen

Lund - Bremen 50 mil 

Kommentar: att åka till Tyskland är ungefär lika långt som att åka till Hälla/Grönfjäll (vårat landställe/farbrors fjälldröm) 
Hmm... Känns mycket längre till Tyskland.. 


Rastning i Danmark, hundarna över lyckliga av att få röra på benen och även jag. Efter en och en halv dag sittandes i bilen kan jag garantera att det gör ont i rumpen! Bara 2 dgr kvar i bilen nu =) 
Mina fina grabbar! 

   



Hotellets huvudentré i Bremen (Tyskland) 

Blev carbonara för mig och bolognese till pappa - till middag. Jag var inte riktigt mätt så fick en citron mandarin cheesecake av hon som jobbade i restaurangen efter. Gott! 

Här är utanför hotellet, inte så glamoröst.
Men hundarna är trötta efter en stads promenad. 



Bild ovan får ej kopieras utan tillstånd....
Högakustenbron påfart och avfart. 


Måste bara visa min otroligt GODA våffla jag åt till frukost idag med massa sirap. Herregud vad gott till frukost :o :) 


Precis kommit in efter en promenad med hundarna och pappa i "staden". 
Nu lite relax och sen en kvälls kiss och sen ska vi alla sova gott :-) 

Imorgon styr vi bilen mot Amsterdam bara ca. 40 mil imorgon :-) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar